خرید vpn خرید vpn خرید vpn
Potřebujete se lépe soustředit? Vsaďte na byliny, které zlepší vaše duševní schopnosti • Styl / inStory.cz
 

Potřebujete se lépe soustředit? Vsaďte na byliny, které zlepší vaše duševní schopnosti

Ginkgo biloba zvyšuje prokrvení mozku a zlepšuje paměť
📷
Další 3 fotografie v galerii
 Zdraví 
02. dubna 2018 12:47 / Shutterstock
  0   0
Lidé mají s postupujícím věkem stále větší odpor k pamatování si některých detailů a faktů. Ukládají si do paměti pouze to, co je pro ně důležité. Souvisí to i s klesající schopností soustředit se. Co může vylepšit naše duševní schopnosti?
خرید vpn خرید vpn خرید vpn

Potíže s pamětí nemají přitom jen nemocní Alzheimerovou chorobou nebo starší lidé. Zapomínají také děti, které třeba neví, kam si položily oblečení, kde nechaly své boty nebo bundu či v kolik hodin mají jít spát. Také dospívající lidé jsou známí tím, že zapomínají vše, co si nechtějí pamatovat.

Jak zvýšit psychickou odolnost jsme psali zde. Ať již se rozhodnete přemýšlet o čemkoli, je důležité, abyste vždy měli jasnou a bystrou mysl.
Přispět by k tomu měly následující bylinky:

Ginkgo biloba (jinan dvoulaločný)

Většina lidí při jeho užívání pocítí výrazné zlepšení svého stavu, ale je zapotřebí ho užívat delší dobu (nejméně čtyři až šest týdnů), než začne pozitivně působit.

Ginkgo biloba zvyšuje prokrvení mozku, je silným antioxidantem a zlepšuje krátkodobou i dlouhodobou paměť. Nedávné studie potvrdily, že zpomaluje zhoršování kognitivních schopností u pacientů s počáteční fází Alzheimerovy choroby.

Ženšen

Všechny druhy ženšenu dlouhodobě regenerují a omlazují mozek a zlepšují naše kognitivní funkce. Jsou velmi užitečné zejména při únavě mozku, kdy už nejste schopni o ničem přemýšlet. Ženšen má silné regenerační a posilující účinky.

Pupečník asijský

Jedná se o nejcitovanější léčivou bylinu v ájurvédské medicíně (starověké indické léčebné umění) pro zlepšení funkcí mozku. Hojně se také používá v Číně pro zlepšení paměti a zvýšení duševní bystrosti. Je vhodný zejména pro ty, kdo jsou ve stresu kvůli různým termínům a kdo se věnují intenzivní intelektuální činnosti.

Uvedené byliny na podporu mozku je zapotřebí užívat několik týdnů až měsíců, abyste dosáhli nejlepšího účinku. Dospělí obvykle berou tři kapsle dvakrát denně, nebo jednu čajovou lžičku tinktury dvakrát až třikrát denně, či jeden šálek čaje třikrát denně.

Ašvaganda

Tato bylina obsahuje alkaloidy a steroidní laktony, které uvolňují nervovou soustavu, a současně obsahuje ve vysoké koncentraci několik důležitých aminokyselin, jež posilují přirozené zásoby energie mozku. Ašvaganda je již dlouho známa svou schopností projasňovat mysl, zklidňovat nervovou soustavu a navozovat hluboký spánek.

📷
3
fotografie
Jan Novák | inStory.cz
Kam dál?
Hledíte často do mobilu? Pozor na želví hrb
Jak na zahlenění? Pomáhá zázvor, mateřídouška i křen
Kaštanů a žaludů je teď všude spousta. A dají se používat i v kuchyni!
Komentáře
Reklama
Reklama

Mohlo by vás zajímat

Celebrity

Moderátorka televize Prima už se sukním nevyhýbá. Konečně se zbavila dlouholetého trápení

Zprávy

Babiš o Benešových dekretech. Co si o tomto problému myslí?

Bydlení

Úložných prostor není nikdy dost. Lze využít i místa, která by vás možná ani nenapadla