خرید vpn خرید vpn خرید vpn
Pozor! I super zdravý nápoj smoothie vám může pořádné škodit! Děláte stejné chyby? • Styl / inStory.cz
 

Pozor! I super zdravý nápoj smoothie vám může pořádné škodit! Děláte stejné chyby?

Smoothie je zdravé, ale na některé věci si při jeho konzumaci musíme dávat pozor
📷
Další 3 fotografie v galerii
 Zdraví 
21. března 2017 11:15 / Shutterstock
  3   0
Smoothie patří k nejoblíbenějším nápojům a jeho obliba stále raketově roste. Ale jen proto, že je vyrobeno převážně z ovoce a zeleniny ještě neznamená, že obsahuje méně kalorií nebo je pro vás vhodné.
خرید vpn خرید vpn خرید vpn

Pokud nebudete opatrní, může vám i jinak zdravé smoothie způsobit problém. Tady jsou důvody, proč se z vašeho smoothie nakonec může stát nezdravý nápoj.

Příliš velké množství
Do mixéru jste hodili množství ingrediencí, včetně zeleniny, ovoce, ale i pár semen či ořechů v domnění, že svému tělu dodáte pořádnou dávku zdraví prospěšných látek. Máte sice pravdu, ale kromě vitamínů bude výsledný produkt obsahovat také pořádnou dávku kalorií, sacharidů a cukru! Do mixéru totiž automaticky házíme větší množství zeleniny a ovoce, než bychom snědli vcelku.

Množství kalorií
I nízkokalorické potraviny jako ovoce a zelenina se počítají! Je třeba si dávat pozor hlavně na lahvové smoothie nebo připravované na objednávku. Ty mohou obsahovat jogurt, sladidla, mléko a další složky, které z něj mohou udělat kalorickou "bombu" s 300 až 600 kaloriemi na jednu sklenici.

Příliš mnoho cukru
Pokud smoothie chutná příliš sladce, je pravděpodobné, že obsahuje hodně cukru, téměř tolik, kolik se nachází v kolových nápojích! Mnohé smoothie nápoje mají přes 40 gramů cukru. I když máte zdravý přísun vlákniny, antioxidantů, vitamínů a minerálů, co naplat, když to všechno obsahuje příliš cukru? Nadměrná spotřeba cukru se hned odrazí na vašem těle, budete unavení, mrzutí a následuje prudké zvýšení hladiny cukru v krvi, což je nebezpečné hlavně pro diabetiky.

Zvyšuje hlad
Právě vysoké množství cukru a jeho zvýšená hladina v krvi spolu s nedostatkem bílkovin a zdravých tuků způsobí pocit únavy ale zároveň i pocit hladu. Výsledkem pak často bývá vyplenění ledničky.

Pijte smoothie ve vhodnou dobu
Vaše tělo zvládá příjem cukru různě, záleží na části dne a vaší aktivitě. Čím jste aktivnější, tím lépe dokáže tělo cukr zpracovat a vstřebat. Lepší absorpce znamená, že hladina cukru v krvi se tolik nezvýší a nebudete tolik unavení a hladoví.

📷
3
fotografie
Jitka Jahodová | inStory.cz
Kam dál?
Horečka a co s ní?
Nabijte se energií. Tyto potraviny vás zaručeně postaví na nohy
Úžeh není totéž co úpal. Oba má ale na svědomí vedro
Komentáře
Reklama
Reklama

Mohlo by vás zajímat

Cestování

Cestujete do exotických zemí? Bez jakého očkování se neobejdete?

Zprávy

Konec plánu na vládnutí ČSSD s ANO?

Bydlení

I schody ze žuly je potřeba jednou za čas vyčistit. Jak na to?