Darujte zážitky, ne věci. Amazing Places odstartovaly on-line kampaň na podporu dárkových voucherů

 Komerční sdělení 
07. prosince 2021 12:40 / redakce
  0
📷
4 fotografie v galerii
Darujte zážitky, ne věci. Amazing Places odstartovaly on-line kampaň na podporu dárkových voucherů. Amazing Places
Na podzimní kampaň, v níž nasadil svůj první spot, navazuje cestovatelský projekt Amazing Places další podporou, ve které místo tradiční bannerů používá náladové, vánočně laděné fotografie Lucie Fenclové s tváří Olgy Plojhar.

V on-line prostředí využívá kampaň především sociální sítě Facebook a Instagram, v printu vlastní Amazing Magazin a tituly vydavatelství New Look Media. Vyjma on-line kampaně a zapojení PR komunikace využívají Amazing Places i svoje tradiční ambasadorky Veroniku Arichtevu a Kateřinu Saint Germain.

Díky obrovské poptávce fanoušků a sledujících Amazing Places, ale rovněž i díky tlaku ze strany našich partnerských míst a v neposlední řadě i nás, kteří jsme chtěli mít vlastní prodejní produkt, vznikly dárkové vouchery Amazing Places. Letos jsou v nabídce třetím rokem a věřím, že stejně jako v prvních dvou letech i nyní dosáhneme stoprocentního nárůstu jejich prodeje,“ říká Petr Kotík, zakladatel projektu Amazing Places.

Očekávání to nejsou nereálná, neboť vyjma obvyklé cílové skupiny s převahou žen ve věku 28+ jsou další rozšiřující se cílovou skupinou i firmy, které dárkové vouchery využívají jako dárek pro zaměstnance.

Stále platí, že lidé preferují elegantní tištěnou verzi voucheru. Během několika dnů bude na výběr hned ze tří vzorů místo standardní podoby; vánoční, svatební či narozeninový  voucher včetně možnosti osobního vzkazu pro obdarovaného. Zachována zůstala nominální hodnota, od 1 000 do 10 000 korun,“ upozorňuje Petr Kotík.

O kampani

  • Název kampaně: Darujte zážitky, ne věci
  • Zadavatel: Amazing Places
  • Námět a kreativní zpracování: Amazing Places ve spolupráci s fotografkou Lucií Fenclovou a stylistkou Patricií Madarovou
  • Tvář kampaně: Olga Plojhar
  • Mediální nákup: Amazing Places ve spolupráci s agenturou Peppermint
  • Timing kampaně: Listopad, prosinec 2021

O projektu Amazing Places

Cestovatelský lovebrand založil Petr Kotík v roce 2014. Na webu, sociálních sítích a od letošního roku rovněž v rámci tištěného čtvrtletníku Amazing Magazin nabízí projekt Amazing Places inspiraci na ubytování na desítkách kouzelných míst od romantických chalup, útulných roubenek, mlýnů a statků až po výjimečné apartmány a hotely.

HomePage | Amazing places

Reklama
Nejčtenější články
Reklama

Mohlo by vás zajímat

Celebrity

Hollywoodský glamour: Odhalení módních trendů celebrit

Styl

Čtyři ženská znamení, která nemívají štěstí v lásce. Proč tomu tak je a je možné si lásku do...

Tech

I detektor lži se dá podvést. Víte, jak funguje, a dokázali byste ho obelhat?