Víme, kde máte na těle bod dlouhověkosti! Jeho masáž s vámi udělá divy

Znáte bod Zu San Li?
📷
Další 3 fotografie v galerii
 Ostatní 
05. února 2017 06:45 / Shutterstock
  0   0
Víte, že na těle máme bod, na který, když zatlačíte, můžete se dožít vysokého věku? Jeho masáží se můžete zbavit i některých zdravotních problémů.

Masáž určitých bodů na těle patří mezi nejstarší léčebné metody, používá se po celá tisíciletí a má prokazatelné pozitivní zdravotní účinky. Člověk má na těle 365 bodů a 12 meridiánů. Efekt takové masáže (akupresura nebo zatlačení jistých bodů prstem) je založen na teorii, že určité body jsou propojeny s určitými orgány. V čínské medicíně je tělo vnímáno jako energetický systém, proto může masáž ovlivnit tok energie a funkční činnost orgánů.

A kde najdete zázračný bod dlouhověkosti?
Bod dlouhověkosti je umístěn pod čéškou na koleně. Abyste ho našli, měli byste překrýt koleno dlaní (pravou ruku na pravé koleno, levou ruku na levé koleno). Bod se nachází mezi konci malíčku a prsteníku ve formě malé jamky mezi kostmi.

Najdete ho však i jiným způsobem. Sedněte si na podlahu a pevně přitlačte nohy do země a přitáhněte směrem k sobě, přičemž paty nezvedejte ze země. Můžete si všimnout, že pod koleny je vyvýšené místo. Najděte nejvyšší bod, dejte na něj prst a zaujměte obvyklou polohu pro začátek masáže. Bod, do kterého jste zatlačili prst, je bod Zu San Li, tedy bod dlouhověkosti, který způsobuje trvalý omlazující a hojivý účinek a zastavení stárnutí. 

Jaké má bod Zu San Li účinky?
Řídí činnost orgánů, které jsou v dolní polovině těla. Kontroluje činnost míchy v oblastech, které jsou odpovědné za řádné fungování trávicího ústrojí, pohlavních orgánů, ledvin a nadledvin.

Masírováním tohoto bodu můžete zvýšit aktivitu nadledvin, nejsilnějších žláz, které jsou hlavními obránci lidského zdraví. Vylučují adrenalin, hydrokortizon a další důležité hormony do krve. Pokud masírujete tento bod každý den, můžete tím normalizovat i činnost nadledvinek.

A jak nejlépe bod masírovat?
Nejlepší je, pokud k masáži přistoupíte ráno a před obědem, 9-krát krouživými pohyby ve směru hodinových ručiček střídavě na každé noze (9-krát na jedné noze, 9-krát na druhé). Dělejte tak po dobu 10 minut. Před začátkem masáže mějte uvolněné nohy, zaujměte pohodlnou, relaxační polohu. Uklidněte si dýchání a soustřeďte se na své pocity.

📷
3
fotografie
Jitka Jahodová | inStory.cz
Komentáře
Reklama
Reklama

Mohlo by vás zajímat

Celebrity

Pawlowská se diví, že se lidé diví její extrémní nadváze!

Zprávy

Babiš se postaral o další pozdvižení

Bydlení

Chcete, aby umělý kámen odolal větru i dešti? I tento materiál vyžaduje péči