Móda z osmdesátek se vrací. Logománie je zpět jako velký módní retro trend

Retro styl osmdesátek je zpátky
📷
Další 3 fotografie v galerii
 Retro 
21. srpna 2020 08:22 / Depositphotos
  5   2
Také si to pamatujete? Logo vaší oblíbené módní značky, pokud možno co největší, aby ho všichni viděli. A je jedno, zda jde o tričko, boty nebo kabelku. Zkrátka tahle logománie se vrací jako velký módní retro trend.

Už jsme si mysleli, že tyhle časy se nikdy nevrátí. Copak chceme mít drahou kabelku s logem značky přes celou její plochu? Asi ano. Protože tohle retro z osmdesátek, které zasáhlo i začátek devadesátých let, se zkrátka vrací.

Hurá na nákupy

Takže pokud chcete být od podzimu in, vyražte na nákupy, zejména když se dá ještě využít letních slev. A nakupujte vše, na čem je velké logo nebo nápis vaší oblíbené módní značky.

Pravidla této módní hry jsou naprosto jednoduchá. Zkrátka, čím větší logo nebo nápis, tím lépe. A rozhodně to neplatí jen pro sportovní značky. I vaše elegantní kabelka do práce musí mít napříště velké logo.

Máte pocit, že budete vypadat jako snobi? Nemusíte se bát. Pravdou je, že v osmdesátých letech se z tohoto trendu snobismus do značné míry stal, dnes to ale neplatí. Návrat tohoto retrostylu má poněkud jiný význam, jak vysvětlují módní tvůrci. Jde především o takovou nostalgickou hru.

Takže, až si budete chystat svůj outfit, dbejte na to, abyste to s logy a nápisy zase moc nepřeháněli. Jak stylisté radí, vždy do svého outfitu zařaďte jen jeden prvek s výrazným nápisem nebo logem. Jinak to opravdu přeženete a budete spíš pro srandu.

Jak se v osmdesátkách zrodila logománie

Logománii vynalezla osmdesátá léta, která byla z módního hlediska velmi divoká. Navíc osmdesátky byly ekonomicky úspěšné, takže každý se chtěl chlubit tím, jakou značku si může dovolit nosit. A tak módní tvůrci na své výrobky začali dávat velká loga.

Zkrátka tehdy bylo módní zdůraznit, na co všechno máte. A nejjednodušší je předvádět se prostředictvím módy. Takže nakonec se z tohoto retro trendu stal skutečně snobismus, který také logománii počátkem devadesátých let pohřbil.

Loga se sice ještě nějakou dobu vyhřívala na výsluní na sportovním oblečení a obuvi, ale nakonec ustoupila nadcházejícímu módnímu minimalismu i v této oblasti.

Jenomže osmdesátky se pomalu vrací a s nimi i retro logománie. Naštěstí v jednadvacátém století má zcela jiný význam. Ale každý, kdo sleduje trendy a má je rád, si nyní bude muset nějaký ten kousek s velkým logem zkrátka pořídit. Dále čtěte: Retro se nevrací jen v módě, nostalgické fitness trendy zažívají doslova renezanci.

Mirka Malá | inStory.cz
Komentáře
Reklama

Mohlo by vás zajímat

Cestování

Nechce se vám k moři, ale bez vody si léto nedovedete představit? Máme pro vás netradiční tip

Dům a zahrada

Živý plot vám dokáže zajistit opravdu krásné soukromí. Ne každá dřevina se na něj ale hodí

Bydlení

Jedlá soda nemusí být vždy dobrý pomocník. Na tyto předměty ji rozhodně nepoužívejte

Zavřít reklamu