Etablované módní domy se pokoušejí získat nové zákazníky. Loví ve vodách kosmetických nadšenců

 Krása 
16. září 2022 16:05 / Patricie Chládková
  0
📷
1 fotografie v galerii
Módní značky se rozhodly fušovat do řemesla těm kosmetickým. Mezi ty nejúspěšnější co do zisků je rozhodně Marc Jacobs.  Pixabay
Etablované módní domy s dlouhou i kratší historií se pokoušejí získat nové zákazníky, a to celkem neotřelým způsobem. Skrze fanoušky kosmetického odvětví.

Zamyslíte-li se nad tím, dává to docela smysl. Současná generace mladých, takzvaná generace Z ráda nakupuje věhlasné módní značky, nicméně nedisponuje takovými financemi, aby si mohla pořídit například kabelku od Hermés v řádech stovek tisíc korun. A tady módní domy, vědomy si tohoto faktu, přicházejí s odpovědí v podobě kosmetických produktů, které vám zajistí obdobnou prestiž srovnatelnou s luxusní kabelkou. Pojďme se podívat na ty nejúchvatnější počiny.

Marc Jacobs

Tento vyhlášený módní dům se svojí vlastní kosmetickou řadou přišel v roce 2013 a na český trh se výrobky dostaly v průběhu roku 2020. Najdete-li chviličku, vyhledejte si instagramový profil návrháře, po kterém je módní značka pojmenovaná. Dá se říct, že je sám sobě nejlepší reklamou.

V portfoliu značky najdete tužky na oči, oční stíny, korektory a hlavně rtěnky. Tu svou vysněnou si můžete vybrat ze vskutku obsáhlé nabídky. Jak je patrné z reportů magazínu Forbes, Tom Ford dokázal svůj kosmetický nápad proměnit v pozoruhodné impérium, jenž dosahuje hodnoty 1 bilionu dolarů.

 

 
 
 
 
 
Zobrazit příspěvek na Instagramu
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Příspěvek sdílený Marc Jacobs (@themarcjacobs)

 

Hermés

To Hermés, módní dům s více jak stoletou historií, se do hlubin kosmetického průmyslu začal pouštět velice pozvolně a to primárně prostřednictvím parfémů. Svou nabídku se rozhodl rozšířit až počátkem roku 2020 a pro fanoušky tohoto domu a vlastně i pro fanoušky módního průmyslu se jednalo o událost skoro srovnatelnou s oslavami nového milénia. Hermés s velkou pompou představit kolekci rtěnek, jejichž vývoj prý zabral přes pět let.

Rtěnky se mohou pochlubit krásnými, matnými i lesklými texturami, nádhernou vůní a hlavně až dechberoucím pouzdrem, za jehož podobou stojí designer Pierre Hardy. Že se jedná o sběratelský kousek a vstupenku do světa Hermés, naznačuje i pořizovací cena, která startuje na krásných 1640 korunách. Co vás možná zklame, je fakt, že kolekce rtěnek zatím není v Čechách dostupná, a tak pokud vaše srdce po tomto skvostu zatouží a peněženka to dovolí, budete si muset zajet do nejbližšího butiku, který se nachází v Mnichově.

Christian Louboutin

S vlastní kosmetickou řadou přišel i francouzský obuvník, který proslul ikonickou červenou podrážkou svých výrobků. Do kosmetického průmysl přinesl v průběhu roku 2017 svoji vlastní kolekci laků na nehty, kdy lahvičky byly inspirované tvarem podrážky jeho vražedných jehlových lodiček.

Ačkoliv beauty redaktorky tomuto čerstvému závanu nedávaly moc šancí na přežití, fanouškové obuvníka se postarali o nevídaný úspěch, a tak návrhář mohl vesele rozšířit své portfolio o další produkty. V současné době si můžete vybrat jak z kolekce laků na nehty, rtěnek, řasenek, tak i tužek na oči. Ceny jsou podstatně sympatičtější než v případě předchozího brandu. Rtěnku pořídíte do padesáti dolarů.

Je na pováženou, zda produkty od renomovaných módních domů poskytnou lepší službu než produkty, které máte aktuálně ve své výbavě, nicméně zůstává faktem, že produkty od módních návrhářů jsou designovkami, které se rozhodně budou vyjímat na profilech sociálních sítí.

Autorský článek, další zdroje: Instagram 

Reklama
Reklama

Mohlo by vás zajímat

Celebrity

Hvězdy se podělily se svými fanoušky o „nezapomenutelný piknik“

Styl

Jak na nadýchané lívance? Stačí přidat jednu obyčejnou ingredienci a budou vždy perfektní

Tech

Vlastnit či nevlastnit? Auto na „operák“ je dostupnější než kdykoli předtím