Tipy, jak zpevnit povislá ňadra. Zachrání vám je led, bílek a jednoduché cviky

Pevná ňadra dělají ženy atraktivnější
📷
Dalších 6 fotografií v galerii
 Krása 
23. června 2020 08:04 / Depositphotos
  4   0
Mladé ženy v produktivním věku svá ňadra nemusí řešit. Mají je totiž stále pevná. S postupem času však poprsí ztrácí pružnost a svěšuje se. Viditelně se to začíná dít okolo čtyřicátého roku, kdy už se organismus některých žen chystá na menopauzu. Když zjistíte, že vaše poprsí začíná uvadat, vyzkoušejte následující triky, díky kterým můžete ňadra ještě na nějakou chvíli zachránit.

Na ňadrech většině ženám záleží, protože je dělají atraktivními. S přibývajícím věkem už prsa nevypadají tak dobře jako dřív. Ztrácejí pevnost a gravitace je rozhodně nešetří. Pokud si prsa neplánujete upravit operativně, budete o ně muset pravidelně pečovat. Zpevnit je můžete s pomocí několika přírodních prostředků a cviků.

Bílek

Na zpevnění prsou existují různé krémy, ale nemusíte za ně zbytečně utrácet, když vám mohou pomoci i přírodní prostředky. Rozšlehejte vaječný bílek a přidejte do něj tvaroh. Ingredience důkladně promíchejte a namažte na prsa. Vaječný bílek dokáže zpevnit povislou pokožku. Několik minut s ním provádějte masáž prsou a následně si je opláchněte. Tento proces opakujte nejlépe každý den.

Led

Led stahuje svaly a zpevňuje pokožku. Účinkuje příznivě dokonce i na vrásky. Navíc uvolňuje bolest. Vezměte si několik kostek ledu a pomalu si s nimi masírujte ňadra zhruba pět minut. Nakonec si alespoň na chvíli nasaďte stahující podprsenku. Tento proces provádějte vždy, když si na něj vzpomenete. Můžete ho opakovat i několikrát denně.

Kliky u zdi

Pravidelné provádění kliků vám pomůže zpevnit prsa. Pokud jsou pro vás klasické kliky náročné, cvičte je u zdi. Stoupněte si pár centimetrů od zdi a položte na ni dlaně. Měly by být v úrovni vašich ramen. Následně už jen stačí, abyste o zeď dělaly kliky.

Kroužení pažemi

Pokud nejste zvyklé pravidelně cvičit, patrně ucítíte silný tah pod zápěstím a možná i v prsních svalech. Tento cvik posiluje ňadra a jako bonus protahuje karpální tunely. Stoupněte si rovně a mírně rozkročte nohy. Obě ruce upažte a zatněte břišní svaly. V upažení otočte dlaně do stran tak, aby vám konečky prstů směřovaly ke stropu. Následně provádějte menší kroužky paží na každou stranu několik minut.

Luk

Pozice luku se často praktikuje v józe. Díky ní si skvěle protáhnete tělo a zpevníte poprsí. Nejprve si lehněte na břicho a několikrát nadzvedněte hrudník od země, abyste se připravily na pozici luku. Následně zvedněte nohy i hrudník zároveň. Rukama se chytněte za kotníky. Snažte se co nejvíce prohnout a vydržet v této pozici alespoň minutu. Podle svých možností cvik opakujte. Dále čtěte: Jak se během několika týdnů vypořádat s vodovou či tukovou celulitidou?  

Eva Vogelová | inStory.cz
Témata: prsa, led, bílek, cviky, kliky, paže, luk
Komentáře
Reklama

Mohlo by vás zajímat

Cestování

Tyrolské parky: Tip pro aktivní cestovatele, kteří milují nádhernou přírodu

Dům a zahrada

Jahodník potřebuje péči i po sklizni. Na co nezapomenout, abyste se z plodů těšili i příští rok

Bydlení

Co milují pivoňky, aby vám dlouho a bohatě kvetly

Zavřít reklamu