Vyzkoušejte jednoduchou metodu k zastavení negativních myšlenek. Budete se rozhodně cítit lépe

 Ostatní 
02. října 2021 08:38 / Mirka Malá
  0   0
📷
4 fotografie v galerii
Negativní myšlenky má v poslední době stále více lidí Pixabay
Negativní myšlenky máme občas všichni, ale v poslední době se řada lidí negativních myšlenek vůbec nedokáže zbavit. Mohou za to jistě do značné míry i podivné časy, které v posledních měsících či dokonce letech prožíváme.

Myslet negativně a nedoceňovat sebe sama může vést nejen k přehnanému přemýšlení a sebepodceňování, ale také vám to může bránit v dosažení vašich cílů. Koučka Gemma Perlin říká, že je dokonce velmi běžné mít o sobě špatné mínění, i když si toho třeba vůbec nejste vědomi. "Nedocenění sebe sama vám brání dosáhnout toho, co chcete," říká Gemma Perlin a dodává, že čelit tomu může být nejjednodušší způsob, jak se s tím vypořádat. Za tímto účelem vyvinula třístupňovou techniku, která vám pomůže přestat myslet negativně a začít dosahovat svých cílů a samozřejmě se cítit lépe.

1. stupeň: Povědomí

Faktem je, že lidé často přemýšlejí negativně, aniž by si toho byli vědomi. Prvním krokem je tedy rozpoznání negativního myšlení. To znamená uvědomit si a přiznat si svoje negativní myšlenky pokaždé, když si o něčem myslíte, že je to špatné, vy jste špatní a že už to nikdy nebude lepší.

Můžete si tyto věci říci nahlas, nebo si je dokonce zapsat. "Deníky mohou být užitečné, protože vždy si je můžete projít a zjistit, co jste do nich napsali a uvědomit si, jak často vlastně myslíte negativně," říka Perlin.

2. stupeň: Řešení

Jakmile si začnete svoje negativní myšlení uvědomovat, můžete si naplánovat, jak s ním chcete zacházet. "Zamyslete se nad tím, jakou podporu potřebujete a zda jste obklopeni tím správným typem lidí," říká Perlin.

Pokud si myslíte, že někteří lidé ve vašem životě podporují vaše negativní myšlenky, je dobré s nimi o tom začít mluvit. Nebo možná budete muset provést změnu životního stylu, která vám pomůže vyrovnat se s těmito myšlenkami, respektive je proměnit v myšlenky pozitivní.

3.stupeň: Přijetí

Vyrovnávat se s negativními myšlenkami a malým sebevědomím v dlouhodobém horizontu znamená podle Perlin skutečně přijmout fakt, že nejsou pravdivé. "Řešení jsou v krátkodobém horizontu důležitá, ale musíte skutečně přijmout, že ty představy, které o sobě a o svém životě máte, nejsou pravdivé nebo minimálně přesné. Pak teprve budete připraveni se jich zbavit," říká Perlin.

Udělejte to tak, že nahradíte své současné negativní vnímání sebe sama a svého života novými, pozitivními přesvědčeními. Negativní myšlenky nahraďte těmi pozitivními, jež budou obsahovat vaše nové životní plány i radost z toho, co už v životě máte. Dále čtěte: Běh může být pro muže po čtyřicítce způsobem, jak zhubnout. Je však nutné běhat správně.

Zdroj: Stylist, Healthline.

Reklama

Mohlo by vás zajímat

Celebrity

Madonnina dcera Lourdes promluvila o tom, proč se od své slavné matky distancovala hned po střední škole a...

Styl

Sexuální násilí má nejen psychické, ale také dlouhodobé fyzické dopady

Tech

Jak na instalaci Windows 11 na nepodporovaných PC. Krok za krokem

Zavřít reklamu