Nemůžete se zbavit tuku na břiše? Možná děláte tyto tři chyby

Tuku na břiše se bohužel nezbavíte snadno
📷
Další 4 fotografie v galerii
 Krása 
01. května 2019 14:15 / Depositphotos
  12   1
Snažíte se již několik týdnů zbavit tuku na břiše, ale nic se neděje? Toužíte mít ploché a vytvarované bříško? Dali jste do toho už všechno, ale faldíky pořád nechtějí zmizet? Možná děláte něco špatně. Prozradíme vám, jakých chyb se pravděpodobně dopouštíte.

Mít krásně vytvarované břicho chce snad téměř každý z nás, ale je to dřina. Pohyb a změna jídelníčku jsou základem. Možná už to nějakou dobu praktikujete, ale žádné výsledky nepřicházejí. V tom případě je potřeba něco změnit.

Nemáte dostatek potřebného pohybu

Myslíte si, že k tomu, abyste zhubli břicho, vám stačí běh či jízda na kole? Lidé, kteří se domnívají, že se zbaví tuků jen jedním sportem, se mýlí. Měli byste cvičení vyvažovat. Běh je nepochybně prospěšný, zlepší se vám kondice. Rozhodně s ním nepřestávejte, ale měli byste k tomu ještě každý den alespoň několik minut posilovat, aby vám zmizely nežádoucí faldíky.

Nemusíte chodit přímo do posilovny, ale cvičit posilovací cviky na zesílení svalů doma. Zahrňte do vašeho cvičebního plánu hlavně plank neboli prkno. Během tohoto cviku musíte držet svoje tělo v rovině na loktech a špičkách nohou. Když děláte plank, musíte mít celou dobu zatnuté břicho. Každý den zkuste vydržet v tomto cviku o pár sekund déle a brzy uvidíte výsledky.

Počítání kalorií nestačí

Určitě jste pochopili, že pro vytvarování bříška, si budete muset upravit jídelníček. Potíž je v tom, když počítáte každodenní příjem kalorií, ale už nehledíte na to, co skutečně jíte. Měli byste ze svého jídelníčku zcela vyškrtnout bílé pečivo a nahradit ho celozrnným, které obsahuje vlákninu, vitaminy a minerály.

S celozrnným pečivem vám půjde hubnutí snadněji. K tomu byste měli přidat ještě spoustu zeleniny a ovoce. Snažte se omezovat potraviny s vysokým obsahem tuku. Zapomeňte na polotovary a hotová jídla. Nebojte se masa, ale mělo by být kvalitní, třeba některé ryby. O tom, jak se vyhnout nezdravé snídani, jsme psali zde.

Dlouhodobě pociťujete stres

Lidé, kteří dlouhodobě trpí velkým stresem nebo úzkostmi, mohou mít problémy s váhou. Někdo hubne a někdo zase naopak přibírá. Pokud správně cvičíte a dobře se stravujete, ale nehubnete, pravděpodobně bude na vině napětí. Stres vaše tělo může ovlivňovat natolik, že vám nepomohou ani všechny diety světa.

Zdravý životní styl sice napomáhá v boji proti stresu, ale pokud jste na pokraji vyhoření, nestačí to. Řešte příčinu svých psychických potíží. Ve chvíli, kdy se vám uleví, bude se vám lépe hubnout.

Eva Vogelová | inStory.cz
Témata: tuk, břicho, stres, kalorie, sport
Komentáře
Reklama

Mohlo by vás zajímat

Cestování

Dovolená za hubičku: Skvělé tipy, jak cestovat co nejlevněji

Dům a zahrada

Zůstal vám na zahradě starý pařez? Odstranit ho lze i bez velké námahy

Bydlení

Vybíráte si lednici a nevyznáte se v jejich terminologii? Tady máte návod

Zavřít reklamu