Právní služby za předem stanovené ceny. Nový projekt mění způsob vyhledávání advokátů
Nová platforma propojuje klienty poptávající právní služby s konkrétními advokáty, kteří své služby nabízejí za předem stanovené ceny.
Snahou je zjednodušení vyhledávání právních služeb
„Motivací pro vytvoření platformy Chcipravnika.online bylo zjednodušení způsobu vyhledávání právních služeb, a především zajištění vyšší cenové transparentnosti jednotlivých právních úkonů,“ uvádí Jakub Urban, spoluzakladatel projektu. Pro klienty hledající právní pomoc je výběr ze stovek advokátních kanceláří na trhu zcela nepřehledný a neposkytnutí byť i orientačních cen právních služeb tomu příliš nepomáhá. „Uvědomujeme si, že není možné předem stanovit pevnou cenu veškerých poskytovaných služeb. Jsme však přesvědčeni, že existuje celá řada především méně komplikovaných služeb či úkonů, kterým se advokáti v rámci své praxe běžně věnují a není pro ně tedy složité stanovit jejich fixní cenu,“ dodává Jakub Urban.
Konkrétní služby, konkretní advokáti
V rámci platformy Chcipravnika.online mohou klienti k dnešnímu dni vybírat z více než 200 právních služeb nabízených konkrétními advokáty. Návštěvníci platformy si tak mohou vyhledat vhodného advokáta téměř ze všech oblastí práva a porovnat nabízené právní služby. Většina advokátů svým klientům také nabízí krátkou úvodní konzultaci zdarma. „Přesto, že jsou veškeré služby propagované advokáty uvedené včetně ceny, nemělo by to být jediné kritérium výběru. Nabízíme klientům možnost srovnání a jako u jiných služeb je potřeba zvážit i jiné faktory,“ říká Milan Dang, spoluzakladatel a CEO projektu.
Zajímavý je také způsob vyhledávání advokátů v rámci platformy. „Vše jsme vyvíjeli především tak, aby bylo vyhledávání advokátů pro klienty přirozené a jednoduché. Systém navíc zadané výrazy v rámci vyhledávání zaznamenává a sám se z nich učí. To nám pomáhá zobrazit návštěvníkům platformy jen relevantní advokáty,“ uvádí Milan Dang.
Princip pay-per-click
Pro advokáty funguje propagace v rámci platformy na principu pay-per-click. „Chtěli jsme vzájemný vztah s advokáty nastavit především tak, aby advokáti zapojení do platformy platili za propagaci svých služeb jen tehdy, když se jim to vyplatí,“ dodává Milan Dang.