Zázračný nápoj na posílení imunity: Budete potřebovat jen tři suroviny!

Vyzkoušejte nápoj na posílení imunity
📷
Další 1 fotografie v galerii
 Zdraví 
01. února 2017 06:35 / Shutterstock
  0   0
Chcete-li svému tělu pomoci a dopřát si pevné zdraví, tento recept je pro Vás jako stvořený. Vyhnete chřipce, nachlazení ale i bolesti v krku. Určitě ho vyzkoušejte a sami uvidíte jaké má účinky!

K výrobě tohoto skvělého nápoje budete potřebovat jen tři potraviny, které má většinou každý z nás doma.

S odolností jsme na tom různě. Někteří lidé jsou celý rok zdraví jako řípa, u jiných zase stačí, když v okruhu sta metrů někdo maličko zakašle a lehnou do postele. Pokud se vás týká ten druhý případ, nejpravděpodobněji máte výrazně slabší imunitu, kterou byste měli pravidelně posilovat.

Tento jednoduchý koktejl podpoří váš imunitní systém a skvěle vás nakopne do náročného dne. Každá surovina, která je uvedena v receptu má vlastnosti, které jsou užitečné nejen pro naši imunitu ale i pro celý organismus.

Kiwi

Kiwi je exotické ovoce pocházející z úpatí Himalájí. Obsah vitaminu C v kiwi je v porovnání s citrony a pomeranči téměř dvojnásobný. Kiwi je mimořádně bohaté na draslík, hořčík a železo. Obsahuje velké množství mědi, stopového prvku, který spolu s vitaminem C napomáhá vstřebávání železa ve střevech. 

Prospívá matce a plodu během těhotenství. Jelikož posiluje imunitní systém a podporuje tvorbu krve, je pro organismus budoucí matky a jejího dítěte velmi prospěšné.Díky velkému množství rozpustné vlákniny kiwi ulehčuje pohyb stolice ve střevech. Jíst či pít kiwi byste měli hlavně v tomto chladném období. Téměř okamžitě budete cítit nárůst síly a skvěle tak předejdete prochladnutí.

Kysané mléčné výrobky

Jogurt či kefír, které do nápoje přidáváme mají pozitivní vliv na střevní mikroflóru. Obsahují vápník, bílkoviny a cenné vitamíny. Mají také imunostimulační účinek a zároveň odstraňují únavu. Nezapomínejte na to, že je nejlepší konzumovat kefír když má pokojovou teplotu.

Skořice

Skořice obsahuje mnoho minerálních látek. Bezesporu je výborným zdrojem vápníku, vlákniny a různých druhů minerálů. Z těch nejdůležitějších je to hlavně mangan, dále draslík, železo, hořčík, zinek a fosfor.

Ve skořici také najdeme i prospěšné vitamíny C, A a D. Toto chutné koření má antiseptický účinek, stimuluje produkci inzulínu a snižuje hladinu cukru v krvi. Je účinným bojovníkem proti širokému spektru virů, bakterií a plísní. Esenciální oleje z tohoto koření, dokážou zastavit mnoho typů bakterií a plísní. V neposlední řadě má pozitivní vliv i na funkci mozku a očí a silně prokrvuje pokožku. 

Suroviny na přípravu smoothie:

  • 2x zralé kiwi
  • 350 ml jogurtu nebo kefíru
  • 1x čajová lžička mleté ​​skořice (ne vrchovatá)

Při výběru jogurtu je to jen na vás. Můžete si vybrat s vyšším nebo nižším obsahem tuku a také s vyšším nebo nižším obsahem bílkovin. Vysoké množství bílkovin obsahují například řecké jogurty, které se dělají i ve verzi 0% tuku.

Postup:

Kiwi si očistíme, omyjeme a nakrájíme na menší kusy, které vložíme do mixéru. Následně přidáme jogurt a skořici. Necháme chvíli rozmixovat a perfektní smoothie máme na světě!

TIP: Pokud byste chtěli nápoj sladší, nebojte se přidat med. Díky antibiotickým a protiinfekčním účinkům je skořice společně s medem považována za nejvhodnější přírodní prevenci a případně i terapii při chřipce, nachlazení nebo třeba angíně. Med je označován jako přirozené antibiotikum, jeho síla je tak v kombinaci se skořicí ještě zesílena.

Ema Maxová | inStory.cz
Komentáře
Reklama

Mohlo by vás zajímat

Cestování

Nechce se vám k moři, ale bez vody si léto nedovedete představit? Máme pro vás netradiční tip

Dům a zahrada

Živý plot vám dokáže zajistit opravdu krásné soukromí. Ne každá dřevina se na něj ale hodí

Bydlení

Jedlá soda nemusí být vždy dobrý pomocník. Na tyto předměty ji rozhodně nepoužívejte

Zavřít reklamu