Zázračný nápoj na posílení imunity: Budete potřebovat jen tři suroviny!

Vyzkoušejte nápoj na posílení imunity
📷
Další 1 fotografie v galerii
 Zdraví 
01. února 2017 06:35 / Shutterstock
  0   0
Chcete-li svému tělu pomoci a dopřát si pevné zdraví, tento recept je pro Vás jako stvořený. Vyhnete chřipce, nachlazení ale i bolesti v krku. Určitě ho vyzkoušejte a sami uvidíte jaké má účinky!

K výrobě tohoto skvělého nápoje budete potřebovat jen tři potraviny, které má většinou každý z nás doma.

S odolností jsme na tom různě. Někteří lidé jsou celý rok zdraví jako řípa, u jiných zase stačí, když v okruhu sta metrů někdo maličko zakašle a lehnou do postele. Pokud se vás týká ten druhý případ, nejpravděpodobněji máte výrazně slabší imunitu, kterou byste měli pravidelně posilovat.

Tento jednoduchý koktejl podpoří váš imunitní systém a skvěle vás nakopne do náročného dne. Každá surovina, která je uvedena v receptu má vlastnosti, které jsou užitečné nejen pro naši imunitu ale i pro celý organismus.

Kiwi

Kiwi je exotické ovoce pocházející z úpatí Himalájí. Obsah vitaminu C v kiwi je v porovnání s citrony a pomeranči téměř dvojnásobný. Kiwi je mimořádně bohaté na draslík, hořčík a železo. Obsahuje velké množství mědi, stopového prvku, který spolu s vitaminem C napomáhá vstřebávání železa ve střevech. 

Prospívá matce a plodu během těhotenství. Jelikož posiluje imunitní systém a podporuje tvorbu krve, je pro organismus budoucí matky a jejího dítěte velmi prospěšné.Díky velkému množství rozpustné vlákniny kiwi ulehčuje pohyb stolice ve střevech. Jíst či pít kiwi byste měli hlavně v tomto chladném období. Téměř okamžitě budete cítit nárůst síly a skvěle tak předejdete prochladnutí.

Kysané mléčné výrobky

Jogurt či kefír, které do nápoje přidáváme mají pozitivní vliv na střevní mikroflóru. Obsahují vápník, bílkoviny a cenné vitamíny. Mají také imunostimulační účinek a zároveň odstraňují únavu. Nezapomínejte na to, že je nejlepší konzumovat kefír když má pokojovou teplotu.

Skořice

Skořice obsahuje mnoho minerálních látek. Bezesporu je výborným zdrojem vápníku, vlákniny a různých druhů minerálů. Z těch nejdůležitějších je to hlavně mangan, dále draslík, železo, hořčík, zinek a fosfor.

Ve skořici také najdeme i prospěšné vitamíny C, A a D. Toto chutné koření má antiseptický účinek, stimuluje produkci inzulínu a snižuje hladinu cukru v krvi. Je účinným bojovníkem proti širokému spektru virů, bakterií a plísní. Esenciální oleje z tohoto koření, dokážou zastavit mnoho typů bakterií a plísní. V neposlední řadě má pozitivní vliv i na funkci mozku a očí a silně prokrvuje pokožku. 

Suroviny na přípravu smoothie:

  • 2x zralé kiwi
  • 350 ml jogurtu nebo kefíru
  • 1x čajová lžička mleté ​​skořice (ne vrchovatá)

Při výběru jogurtu je to jen na vás. Můžete si vybrat s vyšším nebo nižším obsahem tuku a také s vyšším nebo nižším obsahem bílkovin. Vysoké množství bílkovin obsahují například řecké jogurty, které se dělají i ve verzi 0% tuku.

Postup:

Kiwi si očistíme, omyjeme a nakrájíme na menší kusy, které vložíme do mixéru. Následně přidáme jogurt a skořici. Necháme chvíli rozmixovat a perfektní smoothie máme na světě!

TIP: Pokud byste chtěli nápoj sladší, nebojte se přidat med. Díky antibiotickým a protiinfekčním účinkům je skořice společně s medem považována za nejvhodnější přírodní prevenci a případně i terapii při chřipce, nachlazení nebo třeba angíně. Med je označován jako přirozené antibiotikum, jeho síla je tak v kombinaci se skořicí ještě zesílena.

📷
1
fotografie
Ema Maxová | inStory.cz
Komentáře
Reklama
Reklama

Mohlo by vás zajímat

Cestování

Zájezd do Londýna pro děti: Zažijte na vlastní kůži čarodějnickou školu Harryho Pottera

Zprávy

Přidávat se nebude. Státní zaměstnanci nemůžou počítat s dalším plošným navýšením platů

Bydlení

Co dělat, aby vám dřevěná terasa nezplesnivěla