Po pevné postavě touží mnoho žen. Pomůže k ní pár snadných cviků

Pevné tělo není zadarmo
📷
Další 3 fotografie v galerii
 Krása 
02. prosince 2020 08:37 / Depositphotos
  0   0
Každému připadá dokonalé něco jiného, a platí to i o postavě. Někdo je spokojený, jen když je vyloženě štíhlý, někomu imponuje sportovní figura. V jednom se ale ženy obvykle shodnou. A to v tom, že aby postava působila dobrým dojmem, musí být především zpevněná. Propracovat se ke zpevněné postavě nemusí být tak složité, jak se na první pohled zdá.

Kdo by netoužil být ve formě. Jak toho ale dosáhnout, když vám na pravidelné sportování několik hodin týdně nezbývá čas? Jde to, stačí, když se zaměříte na 10 snadných posilovacích cviků, které vaši postavu spolehlivě zpevní.

Cviky pro pevné bříško

Pevným plochým bříškem bez cvičení se může pochlubit málokterá žena. Pokud nejste tou vyvolenou, nezbude vám nic jiného, než začít cvičit. Posilování břišních svalů nemusí být komplikované nebo bolestivé. Jen je třeba jej provádět pravidelně, jinak se k vysněné postavě nepřiblížíte. Máme pro vás čtyři snadné cviky pro spalování tuků v oblasti bříška, díky nímž získáte sexy tělo.

Hula hop

Získejte pevné bříško a krásně tvarovaný pas cvičením s obručí hula hop. Pusťte si vaši oblíbenou hudbu a rozhoupejte své boky. Cvičení by mělo trvat zhruba 10 minut. Uvidíte – váš pas, trup a bříško budou s každým cvičením pevnější a pevnější.

Kliky

Zkuste pár kliků pro vaše břišní svaly. Lehněte si na břicho, dlaně položte na podlahu o něco více než na šířku ramen od sebe. Koleny se opřete o podlahu, chodidla zůstávají ve vzduchu, záda jsou rovná, prsty směřují dopředu. Zatáhněte břišní svaly a s výdechem se zvedněte z podložky. Toto cvičení provádějte pomalu a plynule, a pozor, abyste při napnutých rukou úplně nepropínala lokty.

Prkno

Získejte betonově pevné bříško díky vzporu, tzv. prknu. Lehněte si na břicho na podložku a opřete se o předloktí s dlaněmi na podlaze. Vzepřete se od podlahy, váha spočívá na špičkách a předloktí. Záda držte rovná, v jedné přímce od hlavy po paty. Zatáhněte břišní svaly a držte je zatažené po celou dobu cvičení. Cvik zopakujte třikrát, vždy s výdrží zhruba 10 sekund. Jde o velmmi účinné posilovací cvičení.

Sedy lehy

Lehněte si na záda, nohy pohodlně pokrčte, chodidla leží celou plochou na podlaze. Srovnejte si pánev tak, aby bederní páteř byla v neutrální pozici. Mezi zády a podlahou byste měla cítit malou mezeru. Předkloňte hlavu a přitáhněte bradu k hrudi, jako byste chtěla mezi bradou a hrudníkem udržet pomeranč. Rukama se chyťte za ušima, lokty směřují do stran. Soustřeďte se na své břišní svaly a zvedněte horní polovinu těla z podlahy. Poté se vraťte do výchozí pozice. Toto posilovací cvičení zopakujte dvakrát po osmi opakováních. 

Cviky pro krásně tvarované nohy

Mít krásně tvarované nohy nemusí být jen vaše zbožné přání. Stačí do cvičení zahrnout následující dva cviky.

Výpady vpřed

Posilujte nohy výpady vpřed. Postavte se rovně s chodidly u sebe, zatáhněte břišní svaly a pak vykročte pravou nohou vpřed a pokrčte obě kolena, dokud se vaše levé koleno nedotkne podlahy, přičemž pravé koleno držte přímo nad pravým chodidlem (v nejnižším bodě pohybu by obě kolena měla svírat pravý úhel). V průběhu cvičení držte záda rovná. Vraťte se zpět do stoje a vyměňte nohy. Cvik opakujte desetkrát na každou nohu. Při pravidelném cvičení budete mít brzy krásné a pevné nohy.

Dřepy s unožováním

Vytvarujte si nohy dřepy s unožováním nohou do stran. Stůjte uvolněně, nohy by měly být rozkročené na šířku boků. Zatáhněte břišní svaly a pomalu se snižujte, jako byste se chtěla posadit na židli. Při návratu do stoje zvedněte pravou nohu do strany. Její špička směřuje k zemi. Poté se vraťte do podřepu a nohu opět pokrčte. Současně se snažte přenést váhu na paty a hýždě tisknout k sobě. Tímto způsobem zapojíte také zadeček. Zopakujte osmkrát na každou nohu. Pokud chcete zkusit náročnější provedení, zdvihejte spolu s nohama současně i ruce, tím spálíte více kalorií.

Cviky pro silné paže

Tato cvičení můžete snadno začlenit i do náročného pracovního rozvrhu. Opakujte oba cviky každý den a krásně posílíte své paže.

Posílení bicepsů

Posilte své bicepsy pohodlně přímo u stolu. Seďte se správným držením těla – břišní svaly zatažené a záda rovná. Lokty a paže nechte natažené podél boků. Vezměte si do obou rukou láhve s vodou, napněte bicepsy, pokrčte lokty a střídavě rukama přitahujte láhve s vodou směrem k hrudi, a pak zpět dolů do výchozí pozice. Tento pohyb provádějte pomalu a tahem. Cvik opakujte dvanáctkrát až šestnáctkrát na každou ruku.

Polštářová bitva

Polštářová bitva je pro pevné paže a spálené kalorie ideální. Vaši rodiče vám možná polštářové bitvy vždy zakazovali, ale teď už jste dospělá, tak do toho. A zapojte i děti. Křičte, bojujte a užívejte si. V pořádné polštářové bitvě můžete spálit téměř tolik kalorií, jako na běhacím trenažéru. A také krásně posílíte své paže.

Cviky pro dokonalý zadeček

Následující dva cviky vám pomohou získat sexy zadek během chvilky.

Zvedání zadečku

Lehněte si na záda, ruce uvolněné podél boků, kolena pokrčená, chodidla leží na podlaze na šířku boků. Stiskněte hýždě k sobě, zvedněte boky a vydržte v této pozici asi deset sekund, pak položte boky zpět na zem. Přitom tiskněte kolena k sobě. Můžete si mezi ně dát také polštářek.

Zvedání nohou

Klekněte si na podložku na všechny čtyři. Opřete se o předloktí, tak ulevíte zádům a zápěstím. Během celého cvičení držte břišní svaly zatažené. Natáhněte levou nohu rovně dozadu (ale nezvedejte ji výše než na úroveň pasu). Zároveň pokrčujte koleno a patu přitáhněte k zadečku. Cvik opakujte šestnáctkrát. Pak zvedejte a pokládejte stejnou nohu šestnáctkrát s nataženým chodidlem (plosky nohou by měly směřovat ke stropu). Vyměňte nohy. Pokud si chcete tyto cviky ztížit, buďte opřená o dlaně a vždy současně s nohou natahujte opačnou ruku dopředu. Jak si po cvičení ošetřit vlasy bez nutnosti si je mýt, jsme psali zde.

Marie Popelková | inStory.cz
Komentáře
Reklama

Mohlo by vás zajímat

Cestování

Dokonalé ráje Středomoří. Vyberte si to nejkrásnější místo pro vaši dovolenou

Dům a zahrada

Psi trávu milují. Někdy však její požírání značí vážný problém

Bydlení

Jak zatočit s rybinou. Použijte sodu, citron nebo čajovou sedlinu

Zavřít reklamu