Používáte česnek při grilování? Budete překvapeni, co to způsobí

Česnekem snížíte negativní vliv rakovinotvorných látek, které při grilování masa vznikají
📷
Další 2 fotografie v galerii
 Zdraví 
05. srpna 2018 08:17 / Depositphotos
  0   0
Že je česnek potravina velmi zdravá, ví téměř každý. Nyní se ale objevila zpráva pro milovníky grilování. Podle posledním studií pokud při pečení a grilování masa použijete česnek, snížíte negativní vliv rakovinotvorných látek, které při grilování masa vznikají.

Léčivá moc česneku byl známa už ve starověku. Využijte ji i vy a zbavte se neduhů, jež trápí váš organizmus. Látky obsažené v kvalitním česneku působí natolik, že s nimi můžete výrazně podpořit vaše zdraví.

Jak česnek působí na naše tělo?

  • Zvláště příznivě se hodnotí pozitivní vliv česneku na rakovinu střev a možná i rakovinu prsu a prostaty, i když způsob, jakým funguje, není zatím dostatečně probádaný. Pravděpodobně se na tom účastní více enzymů, které umějí zablokovat "spouštěče" zhoubného bujení.
  • Česnek také zabraňuje tvoření nitritů spojovaných s rakovinou žaludku a stimuluje imunitní systém.

  • Důležité jsou i jeho antioxidační vlastnosti. Co dokáže pečený česnek s vaším tělem během 24 hodin? Přečtěte si zde.
  • Působí také proti infekcím - virům, bakteriím i plísním. Dokáže totiž blokovat enzymy, které infekčním organismům dodávají schopnost napadat a poškozovat tkáně.
  • Ukazuje se, že také ničí plísně odpovědné za myotická onemocnění nohou.

Česnek proti rakovině

Abyste však mohli naplno využít sílu česneku proti rakovině, potřebujete znát jednu důležitou fintu. Česnek je nejúčinnější tehdy, když je prolisovaný nebo nadrobno pokrájený a v takovém stavu jej necháte "odstát" po dobu zhruba 10 minut. Zkuste si dát po ránu stroužek česneku do úst. Budete překvapeni účinkem. Česnek, jak ho neznáte. Zkuste z něj něco hodně neobvyklého.

Na rozdíl od cibule, v níž zachováme nejvíce vitaminu C tehdy, pokud ji vkládáme do rozpáleného oleje, česnek prolisujeme nebo nakrájíme nadrobno a necháme odstát 10 minut. Pak ho můžete pražit, vařit či dusit. Tepelnou úpravou se sice obsah účinných látek poněkud sníží, ale i přesto zůstane jejich obsah dostatečně vysoký.

Dobrá rada na závěr. Aby nás česnek chránil před rakovinou, stačí sníst 1-2 stroužky denně alespoň dva dny v týdnu.

Monika Thomsonová | inStory.cz
Komentáře
Reklama

Mohlo by vás zajímat

Cestování

Výkladní skříň Asie: Poznejte krásy, na které nikdy nezapomenete

Dům a zahrada

Při sestavování kuchyně se stále hodně lidí dopouští mnoha chyb. Vyvarujte se jich

Bydlení

Růže ozdobí každou zahradu. Zasadit si je můžete klidně i teď v létě

خرید vpn خرید vpn خرید vpn خرید vpn خرید vpn خرید vpn خرید vpn خرید vpn خرید vpn
Zavřít reklamu